Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Jedná se o pokračování článku.

Také dnes se spolu podíváme na některá zajímavá fakta z našeho call centrového prostředí.

Minule jsme se bavili především o penězích, dnes se podívám i na samotné hovory.

🏙 počet call center klesnul od roku 2015 o 17%

🏙 call centra momentálně zaměstnávají 15 miliónů lidí po celém světě. Do roku 2022 toto číslo vzroste o 1,8 miliónu lidí.

📞 nejdéle si na hovor musel počkat zákazník Australian Airlines v roce 2012. Jeho čekání se protáhlo na 5 hodin, 40 minut a 1 vteřinu. Jestli si následně domluv call back, není známo.

📞 nejdelší zaznamenaný hovor má na svědomí operátor Steven Weinstein z firmy Zappos. Klientovi se věnoval celých 10 hodin a 43 minut.

×

Přihlášení k odběru novinek

Prosím, vyplňte následující informace

Odebírat novinky