Výsledky výzkumu Sabio Group
Průzkum společnosti Sabio Group ukazuje, jaké klíčové změny přinesl COVID v oblasti byznysu, života zaměstnanců a zákazníků.
Současná situace vede k tomu, že technologický pokrok svůj vývoj zkrátil z několika let na několik týdnů. Zákazníci potřebují a vyžadují, aby pro ně firmy nacházely řešení, která budou rychlá, efektivní a nová.
Podívejme se na to, co se v průzkumu ukázalo být klíčové z pohledu zákaznické zkušenosti. Šlo zejména o tyto oblasti.
- obavy o přežití na trhu vedou společnosti k tomu, aby rychle přeřadily na mindset, který bude zaměřený na proaktivní, nikoliv reaktivní jednání
- komunikace se trvale přesune do onlinu a bude to rychlé
- bude třeba vyvinout nové metody motivace a udržení zaměstnanců a bude nutné implementovat strategie u mnohem většího množství rizik, než bylo nutné doposud
- zlepšování klientské spokojenosti nabyde ještě více na důležitosti
Toto je současnost a blízká budoucnost.
Mimo to je třeba přehodnotit všechny dosud známé poučky o tom, kde a jak by lidé měli pracovat.
Výzkum vychází z telefonických rozhovorů se zákazníky v zemích jako Velká Británie, Španělsko, Francie a Singapur.
Nejnovější komentáře