Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Voicebot. Asistent, který šetří náklady i čas

Voicebot. Virtuální hlasový asistent, který za vás odbaví stovky hovorů najednou, šetří finance i čas telefonních operátorů. Moderní technologie klientům zefektivní práci. Telefonní asistent vybavený umělou inteligencí je v Call on me dostupný pro všechny klienty ze sektoru středních a velkých firem.

Obsah: 

  • Co je to voicebot 
  • Výhody virtuálního telefonního asistenta
  • Rychlé a přehledné zpracování dat
  • Proč si pořídit hlasového asistenta 
  • Co má umět voicebot
  • S naprogramováním vám pomůžeme

Co je to voicebot?

Voicebot, to je asistent s umělou inteligencí (nepleťte si s chatbotem), který za vás odbaví stovky hovorů najednou, ušetří peníze i čas telefonních operátorů a díky moderní technologii klientům zefektivní práci. 

Voicebota vám naprogramujeme přímo na míru, aby vyhovoval vašim potřebám. Při navázání spolupráce s naší českou společností Call on me s.r.o. získáte plně automatické řešení pro příchozí i odchozí hovory Vocalls.

Výhody voicebota

  • Voicebot je na příjmu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Konečně nemusíte řešit dovolenou, onemocnění, náhlý výpadek či navýšení kapacity. 
  • Hlasový asistent okamžitě zvedá telefon a umí odbavit stovky paralelních hovorů naráz. Klient už nepozná žádné čekání na lince. 
  • Sníží zátěž callcentra i telefonních operátorů a můžete se pak soustředit na komplikované případy. Zkvalitníte tak péči o klienta. 
  • Vede přirozený rozhovor s volajícím a je vybaven umělou inteligencí. 
  • Asistent pracuje podle call scriptu vytvořeného přímo vám na míru. Pracuje s uzavřenými otázkami, ale dokáže odpovědět i na řadu otevřených otázek.
  • Porozumí tomu, co říkáte. Rozpozná důležité informace, jako je typ požadavku nebo číslo objednávky či smlouvy. 
  • Je 100% profesionál, nezná stres, smutek, únavu ani náladovost. 
  • Sníží náklady na hovor a usnadní práci operátorů. 

Rychlé a přehledné zpracování dat

Díky rychlému přehledu, ke kterému se intuitivně dostanete na pár kliknutí, získáte zpětnou vazbu o aktivitě svého virtuálního asistenta, spokojenosti zákazníků a informace z mnoha dalších metrik. Při využití voicebota si zobrazíte přehledné grafy podle vaší volby. V rámci reportingu si zvolíte, jakou část scénáře či oblast chcete měřit. Získáte routing v koláčovém grafu i souhrnný graf hodnocení vašich služeb.

Měřit můžete například:

  • průměrnou délku hovoru
  • hodnocení hovoru
  • ukončení hovoru
  • úspěšnost kampaně
  • zaslání SMS

Proč si pořídit hlasového asistenta

Tito asistenti pomohou telefonním operátorům vyřešit rutinní dotazy, zvýší dostupnost zákaznické linky a zlevní provoz. Vyřeší přetížené linky a uplatní se i v menších e-shopech

Co má umět voicebot?

Kvalitní technologie

  • STT – Speech-To-Text – nástroj pro převod mluveného slova na text. Čím přesnější je přepis, tím kvalitnější je vstup pro umělou inteligenci.
  • NLP (Natural Language Processing) nebo NLU (Natural Language Understanding) je jednotka, která vybírá správnou odpověď. 
  • TTS – Text-To-Speech je nástroj, který umí správnou odpověď přečíst. Syntetický hlas má znít co nejpřirozeněji.

Vyladěná konverzace

Vyladěný design konverzací pomáhá, aby zněl voicebot přirozeně. Své odpovědi si nevymýšlí, ale má je předem napsané. Pokud jsou napsané opravdu dobře, i pro klienty je radost si s ním povídat. 

  • Asistent musí mluvit adekvátním jazykem s ohledem na koncového uživatele, tedy zákazníka. 
  • Jednotlivé otázky i odpovědi musí být sestaveny tak, aby usnadňovaly vzájemné porozumění mezi uživatelem a asistentem.

Funkční integrace

Voicebot je vždy tak užitečný, jak dobře je integrovaný

  • Integrace na telefonní ústřednu je nezbytná. 
  • Integrace na interní systémy umožňuje kontrolovat a měnit stav objednávky, informovat o platebních údajích nebo zapsat termín schůzky do CRM. 
  • Integrace na analýzu hovorů a report vám umožní vše měřit a zákaznickou péči neustále vylepšovat.

S naprogramováním vám pomůžeme

Technologie ovládané hlasem nacházejí využití v chytrých domácnostech, ale i v businessu. Tým zkušených programátorů a odborníků na konverzační design vám navrhne voicebota přesně na míru vašim potřebám. Virtuálního telefonní asistent vám pomůže udržet krok s konkurencí a využívat moderní technologie naplno. 

×

Přihlášení k odběru novinek

Prosím, vyplňte následující informace

Odebírat novinky