Typy callcenter
Callcentra jsou součástí širšího segmentu sertvisu „služby zákazníkům“.
Podívejme se to, dle čeho je lze rozlišit a jaká jsou jejich specifika.
z hlediska typu hovorů
- příchozí – volá klient agentovi; zaměřuje se na poskytování služeb, které může být spojeno s doplňkovým prodejem
- odchozí – volá agent klientovi; účelem je poskytnutí služby, produktu, nebo například zjištění klientské spokojenosti
- kombinované – callcentrum provozuje služby spojené s příchozím i odchozím voláním
z hlediska místa působnosti
- domácí – služby jsou poskytovány zákazníkům daného státu
- mezinárodní – agenti sedí v jedné zemi, ale obsluhují klienty ze svěřeného regionu zemí
z hlediska provozovatele
- komerční – pokud nechcete investovat do odpovídající infrastruktury a přitom mít callcentrum ve svém portfoliu služeb klientům, můžete si některé najmout a to buď na jednu zakázku, nebo s ním můžete spolupracovat dlouhodobě
- firemní – v tomto případě se firma stará o klienty sama a callcentrum je integrovanou částí systému služeb
V Call on me s.r.o. se zaměřujeme na odchozí služby pro domácí klientelu.
Nejnovější komentáře