Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Rozdíl práce telefonního operátora na home office a v callcentru

Operátora callcentra nemusíte dělat jen z kanceláře, ale i z domova, tedy na homeoffice. Na vybraných projektech můžete pracovat z domu na celý úvazek každý den, na půl úvazku nebo třeba jen občas. Jaký je rozdíl práce telefonního operátora na homeoffice a v callcentru? 

Obsah: 

  • Práce z domu nebo odkudkoli
  • Flexibilní úvazky 
  • Callcentrum
  • Bez dojíždění
  • Pro maminky s dětmi
  • Pro studenty, důchodce i introverty
  • Disciplína a zodpovědnost 
  • Práce z domu pro a proti 
  • Na co si dát pozor 

Práce z domu nebo odkudkoli

Práci operátora callcentra nemusíte vykonávat jen z kanceláře v callcentru. Pracovat můžete i na homeoffice, tedy z domova. Telemarketing je navíc druh práce, která se dá dělat odkudkoli. Můžete ji vykonávat tedy i v případě, že třeba trávíte léto na chatě, nebo potřebujete odjet kamkoliv jinam. 

Flexibilní úvazky

Můžete mít flexibilní úvazek, pracovat třeba jen pár dní či hodin v týdnu a plánovat si směny podle sebe. Pracovat můžete na plný i částečný úvazek, nebo v rámci brigády. Práce prakticky kdykoli a odkudkoli začínají být novým standardem a prosazují se i v oborech, kde bychom si to ještě nedávno nedokázali ani představit. 

Callcentrum

Ani callcentrum nemusí být jen hlučná open space kancelář přeplněná lidmi se sluchátky na uších za monitorem, kteří mluví jeden přes druhého. Dnešní kanceláře telefonních operátorů mají příjemné prostředí i atmosféru, aby měli na výkon svého povolání klid, rychlé internetové připojení a vhodné podmínky, podobně jako doma. 

Bez dojíždění

Pokud zrovna nechcete bydlet ve městě, ale milujete život na vesnici blízko přírody, jistě oceníte, když nemusíte dojíždět do práce. Autobusy a vlaky často nejezdí tak, jak by vám to vyhovovalo, doprava i benzín do vlastního auta také něco stojí a navíc to zabere dost času. Do kanceláře pak můžete zajet jen občas za kolegy a pro novinky.

Pro maminky s dětmi

Matky malých dětí často řeší problém s tím, že jsou děti často nemocné. Pak s nimi musí zůstávat doma. V takových případech je obrovskou výhodou možnost vzít si homeoffice. Skloubit práci telefonisty s péčí o dítě je ze začátku sice náročnější na přípravu, ale dá se to zvládnout. Pauzu si naplánujete tak, jak potřebujete. 

Pro studenty, důchodce i introverty

Práci v callcentru na homeoffice ocení i studenti, kteří si ji snadno sladí s přednáškami i zkouškami. Práce telefonního operátora z domova bez dojíždění je vhodná i pro seniory, kteří ještě chtějí být v životě nějak prospěšní, nebo si chtějí přivydělat. Domácí a klidnější pracovní prostředí může být důležité i pro introverty

Disciplína a zodpovědnost 

Práce z domova samozřejmě není zcela pro každého. Vyžaduje dostatek disciplíny a zodpovědnosti. Nic a nikdo vás nenutí ráno vstávat a převléknout se z pyžama alespoň do kalhot a trička, nebo nekoukat na seriály. Jste také daleko od svých kolegů, nemáte se koho zeptat na radu a s kým si promluvit o pauze či u oběda

Práce z domu pro a proti 

O radu si však můžete zavolat, ale vždycky ji nedostanete hned. Ohromná výhoda je ale naopak to, že máte na přípravu i telefonáty klid a ticho. Když k tomu přidáte možnost být s dětmi, pracovat kdykoli a odkudkoli a bez dojíždění do zaměstnání, výhod je víc než dost. Jen musíte být organizovaní a zodpovědní sami k sobě. 

Jak být pánem svého času 

Homeoffice je v callcentrech velmi oblíbený. Je třeba, aby zaměstnanci dbali na vyváženost mezi prací a osobním životem. Když si flexibilitu osvojí a zaběhnou si svůj harmonogram, bude vše v naprostém pořádku. Telemarketing je skvělou šancí, jak si moci pracovní dny svobodně plánovat podle sebe. 

×

Přihlášení k odběru novinek

Prosím, vyplňte následující informace

Odebírat novinky