Call centrum, operátoři, obchod, telemarketing
NOVINKY, ZAJÍMAVOSTI, PRAKTICKÉ INFORMACE
Mezinárodní den call center
Mezinárodní den call center V polovině prázdnin se v České republice uskutečnil první Mezinárodní den call center. Stalo se tak 24.7. Proč zrovna...
Výsledky výzkumu Sabio Group
Výsledky výzkumu Sabio Group Průzkum společnosti Sabio Group ukazuje, jaké klíčové změny přinesl COVID v oblasti byznysu, života zaměstnanců a...
Co nás baví – politicky vyhraněné podcasty
V posledním roce se na české scéně dva podcasty, které přiznávají svoji politickou orientaci. A k tomu si zvou zajímavé hosty. Je to neobvyklé,...
Novinky ze světa call center – 2020 Communications Solutions Product of the Year Award
Tuto cenu za nejlepší řešení na trhu komunikačních technologií uděluje společnost TMC.Jde o obdobu Oskara na trhu call center a komunikace.Letos si...
Zajímavosti ze světa call center – pokračování
Jedná se o pokračování článku. Také dnes se spolu podíváme na některá zajímavá fakta z našeho call centrového prostředí. Minule jsme se bavili...
Biometrické ověřování hlasu v praxi
Deutsche Telekom se svými 168 milióny zákazníků čelí každý den otázce "jak posunout dál klientskou spokojenost?".Vzhledem k objemu hovorů, které...
Zajímavosti ze světa call center
Podívejme se spolu na pár zajímavostí z našeho call centrového byznysu. 📞 počátky call center najdeme v raných 60. letech 20. století ve Spojeném...
Call on me s.r.o.
IČ: 08343799, jsme plátci DPH
Staré Hradiště, Na Hledíku 249
+420 775 012 173