Call centrum, operátoři, obchod, telemarketing
NOVINKY, ZAJÍMAVOSTI, PRAKTICKÉ INFORMACE
B2B versus B2C marketing. Rozdíly i společné rysy.
B2B vs. B2C marketing. Rozdíly a společné rysy. Business to Business a Business to Consumer marketing mají kromě rozdílů i hodně společného. V...
Call on me vizitka: Rozhovor s Kryštofem Kopeckým
Call on me vizitka: Rozhovor s Kryštofem Kopeckým 1. Otázka na tělo: Kdo všechno je Kryštof Kopecký? Jsem vytrvalostní trailoý bežec, mentor...
Marketingový slovník aneb základní obchodní pojmy bez kterých se neobejdete
Marketingový slovník aneb základní obchodní pojmy bez kterých se neobejdete Hledáte vysvětlení nějakého výrazu z obchodu nebo marketingu? Zaměřili...
TOP 10 nejlepších českých podcastu o podnikání a marketingu
TOP 10 nejlepších českých podcastu o podnikání a marketingu Podcasty jsou v dnešní hektické době skvělý nástroj pro propojení vzdělávání a čerpání...
Etiketa telefonování a její zásady. Staňte se profesionálem!
Etiketa telefonování a její zásady. Staňte se profesionálem! V dnešní době se stal chytrý telefon nepostradatelnou součástí doby. Běžný pracovní...
Metody výběru pracovníků callcenter. Která je nejvhodnější?
Metody výběru pracovníků callcenter Pracovník callcentra neboli telefonní operátor je člověk, se kterým hovoříte, pokud telefonujete s callcentrem....
5 nejlepších knih o telemarketingu pro neustálé zdokonalování
5 nejlepších knih o telemarketingu I když vás mnohdy napadne, že knihy o telemarketingu vše neustále opakují, často naleznete mnoho užitečných věcí....
Fluktuace operátorů v callcentrech. Příčiny a řešení
Fluktuace operátorů v callcentrech. Příčiny a řešení Práce v callcentru má spoustu výhod. Většinou máte flexibilní pracovní dobu, často můžete...
Předpoklady pro práci v callcentru aneb jak se stát úspěšným operátorem?
Předpoklady pro práci v callcentru aneb jak se stát úspěšným operátorem? Na práci operátora v callcentru se můžete dívat z různých úhlů pohledu. Na...
Jak nařízení GDPR ovlivnilo telemarketing a na co si dát pozor
GDPR a telemarketing GDPR neboli General Data Protection Regulation ovlivnilo mnoho odvětví a telemarketing není výjimkou. Pokud ho chcete...
Aktivní versus pasivní telemarketing. Jaký je hlavní rozdíl?
Aktivní versus pasivní telemarketing v kostce Telemarketing se dělí na aktivní a pasivní. Pro operátory v callcentru to znamená značně rozdílnou...
7 tipů, jak si vybrat správného partnera pro telemarketing, podle jakých parametrů, tipy
7 tipů, jak si vybrat správného partnera pro telemarketing Umět správně pečovat o své zákazníky je jedním z klíčových faktorů, který rozhoduje o...
Telemarketing vs. telefonní komunikace
Telemarketing vs. telefonní komunikace Telefonní komunikace není to samé, co telemarketing. Víte, jaký je mezi nimi rozdíl a jak ho správně využít?...
Jak si předehřát cold call a proměnit ho v úspěšný obchod
Jak si předehřát cold call a proměnit ho v úspěšný obchod Cold calling je klíčovou součástí práce obchodníka. Přesto je opředený mnoha mýty. Děsíte...
Jak využít chatboty v podnikání a usnadnit si práci
Jak využít chatboty v podnikání? I když se stále více omezujeme na internetovou komunikaci, osobní kontakt nám chybí. Textové zprávy a aplikace pro...
Analýza telemarketingové kampaně a její vyhodnocení
Analýza telemarketingové kampaně. Jak ji správně vyhodnotit? Co neměříte, to neřídíte, proto je vyhodnocení telemarketingové kampaně klíčové pro...
Moderní komunikační strategie v telemarketingu a jejich využití
Využijte moderní telekomunikační strategie v telemarketingu Moderní komunikační strategie pomáhají dosáhnout stanovených cílů. Telemarketing je...
Cold call. Jak efektivně využít studené kontakty?
Cold call. Jak efektivně využít studené kontakty? Cold call neboli studený kontakt vyjadřuje část práce obchodníka, který volá na stávající ?, se...
Chatbot
Chatbot je obecně znám jako efektivní online nástroj pro komunikaci se zákazníky. Jeho cílem je zvýšit zákaznickou spokojenost a nenásilně měnit...
Typy callcenter
Typy callcenter Callcentra jsou součástí širšího segmentu sertvisu „služby zákazníkům“. Podívejme se to, dle čeho je lze rozlišit a jaká jsou jejich...
Výjimečná zákaznická zkušenost – díl II.
Výjimečná zákaznická zkušenost – díl II. Tímto navazujeme na minulý příspěvek o zákaznické zkušenosti. Dnes se podíváme na další 3 body, které jsou...
Výjimečná zákaznická zkušenost – díl I.
Experience This! je podcast, kde Joey Coleman a Dan Gingiss odhalují, co stojí za pojmem „jedinečná zákaznická zkušenost“. Oba se shodují na tom,...
Patreon
Podpořte svůj oblíbený pořad! Nemyslím tím žádnou televizní anketu. Myslím, tím fenomén platformy Patreon. Patreon je forma podpory vašich...
Call centrum tísňové linky 112 letos získá občanku
Call centrum tísňové linky 112 letos získá občanku Ano, je to už 15 let, kdy byla ve všech krajích České republiky otevřena call centra tísňové...
Call on me s.r.o.
IČ: 08343799, jsme plátci DPH
Staré Hradiště, Na Hledíku 249
+420 775 012 173