Mobilní aplikace pro byznys
Podívejte se s námi na nabídku aplikací určených pro usnadnění byznysu, které by se vám opravdu mohly hodit. Vybírali jsme aplikace pro Android, iOS i Windows. Některé z nich jsou přístupné v podstatě odkudkoli.
Obsah:
- Asana pro řízení pracovních týmů
- ProjectLibre pro řízení projektů zdarma
- Freshservice jako užitečný Help desk
- Sprout Social pro správu sociálních sítí
- OrangeHRM pro správu lidských zdrojů
- Zoho Survey pro průzkumy a zpětnou vazbu
- Aplikace pro Android pro byznys
- Aplikace pro iOS pro byznys
- Aplikace pro zmírnění stresu, dostatek času na efektivní práci i relaxaci
Asana pro řízení pracovních týmů
Aplikace Asana umožní plánovat projekty, definovat úkoly, komunikovat s členy týmu a sledovat postup všech projektů. Přehledné rozhraní usnadní sledování vývoje projektu v čase, dohledávání příspěvků členů týmu i provádění dodatečných změn v integraci se službami Dropbox, Slack či Github. Základní verze je navíc zdarma.
ProjectLibre pro řízení projektů zdarma
Pokud vám pro řízení projektů nevyhovuje Microsoft Project a jiné aplikace, zkuste open source alternativu ProjectLibre navazující na software OpenProj. Má řadu funkcí užitečných při plánování, řízení a sledování projektů.
Freshservice jako užitečný Help desk
Freshservice je zástupce cloudových aplikací zaměřených na funkce service desku help desku. Nabízí zásadní funkce, které umožní zaměstnancům help desku snadno a efektivně řešit problémy uživatelů. Využijte její bezplatnou variantu pro otestování.
Sprout Social pro správu sociálních sítí
Sprout Social je nabízený formou SaaS – Software as a Service, což je distribuční cloudový model, kdy poskytovatel umožňuje pronájem již jednou vytvořené aplikace, nejčastěji pro firemní účely a slouží pro efektivní komunikaci s klienty prostřednictvím sociálních sítí, vyhodnocování kampaní a analýzu zpětné vazby. Snadno si k byznysu vybudujete komunitu, můžete efektivně komunikovat s klienty a optimalizovat marketing na sociálních sítích. K dispozici je zkušební doba zdarma.
OrangeHRM pro správu lidských zdrojů
OrangeHRM je k dispozici jako Open Source. Modul PIM – Personnel Information Management má centralizovanou databázi zaměstnanců, je zde modul pro správu dovolené a volna, moduly pro sledování plnění úkolů s vazbou na pracovní dobu i hodnocení zaměstnanců nebo modul pro nábor nových zaměstnanců a další.
Zoho Survey pro průzkumy a zpětnou vazbu
Nástroj pro vytváření online průzkumů. Zoho Survey nabízí jednoduché rozhraní pro vytvoření formulářů a kvalitní reporting pro vyhodnocení odpovědí. Podporu emailových kampaní umožní nástroj MailChimp a je tu i podpora mobilních zařízení.
Aplikace pro Android pro byznys
- Microsoft Office Mobile pro tablety a chytré mobily s OS Android zčásti zdarma. Licenční smlouva povolí 1. bezplatnou kopii na zařízení s Androidem k prohlížení dokumentů Word, Excel či PowerPoint. Pro tvorbu a ukládání musíte zaplatit licenci Office 365. Na telefonu se otevře Word dokument z OneDrive v místě přerušení čtení a prohlédnete si i komentáře.
- Vzdálený přístup k PC díky Vzdálené ploše Chrome – Chrome Remote Desktop umožňuje přistupovat ke svým počítačům z mobilního zařízení přes prohlížeč Chrome s příslušným rozšířením.
- Top Business Calendar nabízí přehledné zobrazení různých časových úseků, zvětšování i zmenšování, vyhledávání, snadnou tvorbu opakujících se událostí a další. Placená verze je bez reklam a propojena s kontakty.
- Skype pro bezplatné volání mezi uživateli Skype, komunikaci mezi více lidmi současně i one-to-one s možností se navzájem vidět a sdílet vizuální informace. Volání do zahraničí je navíc výrazně levnější.
- Khan Academy pro bezplatné vzdělávání. K dispozici je řada témat, která jsou v byznysu využitelná. Je zde přes 10 000 videí z oblastí matematiky, vědy, ekonomie či historie. Učit se lze i v režimu offline.
- Adobe Photoshop Lightroom pro úpravu fotografií pro tablet i smartphone s nastavováním parametrů fotografií i přednastavenými volbami. S využitím placeného Adobe Cloudu můžete fotky i sdílet a přistupovat k nim odkudkoli.
Aplikace pro iOS pro byznys
- Evernote Scannable umožní zřídit tzv. bezpapírovou kancelář a počet papírů minimalizovat. Snadno naskenujete a uspořádáte různé velikosti dokumentů, od papírů A4 až po vizitky. Export probíhá v jpg či pdf, přiřazení do kontaktů je snadné a ořez je automatický.
- Microsoft Office Mobile pro Apple iOS – kancelářský balík na tablety a chytré telefony od Apple s iOS. Licenční smlouva povoluje 1. bezplatnou kopii na zařízení s iOS k prohlížení dokumentů. Pro jejich tvorbu a ukládání musíte zaplatit licenci Office 365. K dispozici je Word, Excel a PowerPoint. Můžete prohlížet a upravovat dokumenty Office vytvořené na PC, tisknout na tiskárně s podporou AirPrint, dokument se na mobilu otevřete z OneDrive místě přerušeného čtení, můžete prohlížet komentáře a připojit k nim vlastní.
- MailChimp pro hromadný e-mailing z mobilu a správu e-mailové kampaně. Z Phone i iPadu upravíte seznamy příjemců, přidáte nové, sledujete průběh a výsledky kampaní, vyhledáte si předplatitele podle aktuální polohy a odešlete nové mailingy. Aplikace vyžaduje odpovídající účet u služby MailChimp.
- Adobe Photoshop Lightroom na úpravu fotografií na mobilních zařízeních, tedy tabletech a smartphonech s iOS. Parametry si nastavíte nebo využijete přednastavené. S využitím placeného Adobe Cloudu můžete fotografie sdílet a přistupovat k nim odkudkoli.
- MobileDay One bez zadávání hesla či PIN fungující s libovolným přístrojem, kalendářem a systémem pro konferenční hovory. Dle obsahu kalendáře detekuje nadcházející konferenční hovor či on-line meeting a upozorní vás na něj. Pokud nestíháte, rychle odešlete zprávu o vašem zpoždění.
- Khan Academy pro bezplatné vzdělávání je i pro systém iOS. K dispozici je řada témat využitelných v byznysu. Přes 10 000 videí z oblastí matematiky, vědy, ekonomie či historie nabídne možnost učit se i v režimu offline.
Aplikace pro zmírnění stresu, dostatek času na efektivní práci i relaxaci
- Snooz – pro uspání a odložení emailů na dobu, kdy se jim můžete věnovat. Nebudete se jimi zbytečně stresovat ani zabývat. Zobrazí se až v určitý den.
- LastPass – správce hesel, kdy nemusíte mít stále stejné heslo nebo si pamatovat stovky jiných. Aplikace si pamatuje přihlašovací údaje, loginy i hesla do služeb i aplikací a přihlásíte se kliknutím. Vaše hesla jsou v bezpečí.
- StayFocused – rozšíření do Google Chrome hlídá, abyste neprokrastinovali brouzdáním po internetu. V danou chvíli vám vybrané stránky prostě zakáže.
- Quality time – aplikace pro smartphone, která vám pomůže si uvědomit, kolik času strávíte brouzdáním po internetu nebo na sociálních sítích. Některé neproduktivní věci omezíte a jiné přestanete používat, čímž ušetříte čas.
- Spotify playlisty – usnadní hlubokou práci, běhání, jógu i meditaci. Známé skladby vás nevytrhávají z práce a plní roli příjemného doladění atmosféry.
- Noisli – pro soustředěnou práci si můžete pustit zvuk deště, šumění lesa i praskání ohně. Zvolíte si přednastavený mix pro relax i produktivitu.
Aplikace vás nemusí jen zdržovat, ale mohou vám usnadnit práci. Jen si musíte vybrat ty správné a umět je dobře využít. Pokud jsou v dnešní době technologie k dispozici, bylo by pošetilé je nevyužívat. Díky nim budete mnohem úspěšnější.
Nejnovější komentáře