Výjimečná zákaznická zkušenost – díl II.
Tímto navazujeme na minulý příspěvek o zákaznické zkušenosti.
Dnes se podíváme na další 3 body, které jsou z pohledu Joeyho Colemana a Dana Gingisse pro customer experience důležité.
V rámci firmy buďte všichni na jedné straně
- přestaňte si hrát na vlastním písečku!
- zajistěte, aby každý zaměstnanec znal a řídil se strategií firmy naplňující klientovu spokojenost
- transparentní a otevřená komunikace není v závodě o spokojeného klienta cílem, ale začátkem.
Posilujte kompetence lidí v přední linii
- lidé v první linii, kteří jsou v přímém kontaktu s klientem, je nezbytné vycvičit a vybavit informacemi o tom:
- kdo je náš zákazník
- jakou s námi má zkušenost
- kde se protínají jeho potřeby a naše možnosti
- zaměřte se na trénink pracovníků v první linii – neinformovanost pracovníka na této pozici může mít na vztah s klientem fatální dopad
Přemýšlejte jako váš klient a přizpůsobte se tomu
- vžijte se do role klienta
- soustřeďte se na ty procesy a momenty, které jsou pro váš vzájemný vztah důležité a podstatné
- těm věnujte energii a pozornost
Nejnovější komentáře