Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Experience This! je podcast, kde Joey Coleman a Dan Gingiss odhalují, co stojí za pojmem „jedinečná zákaznická zkušenost“.

 Oba se shodují na tom, že výjimečná zkušenost zákazníka se společností rozhoduje o tom, jestli se klient zařadí do kategorie „loajální“.

Podívejme se na první tři z jejich „devítky“ bodů, které popisují, jak takové zkušenosti docílit.

  1. nesnažte se dostihnout konkurenci, buďte tím, koho bude chtít dostihnout konkurence

–     uvědomte si, jaká „věc“ by vaši firmu dostala před vaší přímou konkurenci

–     na tom pracujte a každým svým krokem k tomu směřujte

–     díky tomu se před vaši přímou konkurenci skutečně dostanete

  1. poznejte prostředí společností, které na poli zákaznické zkušenosti excelují

–          jděte na jejich stránky a při jejich prohlížení se zaměřte na to, jak vás oslovují a jak na vás promlouvají jako na zákazníka

–          založte si u nich účet a všímejte si toho, jak s vámi komunikují

  1. svoji zkušenost s lídry v zákaznické spokojenosti neustále obnovujte

–          nechte si u nich účet a čas od času se podívejte, co nového ve vztahu k zákazníkovi udělali

–          aby lídři zůstali lídry, musí neustále inovovat a být o kus dál

–          díky tomu budete i vy

×

Přihlášení k odběru novinek

Prosím, vyplňte následující informace

Odebírat novinky