Experience This! je podcast, kde Joey Coleman a Dan Gingiss odhalují, co stojí za pojmem „jedinečná zákaznická zkušenost“.
Oba se shodují na tom, že výjimečná zkušenost zákazníka se společností rozhoduje o tom, jestli se klient zařadí do kategorie „loajální“.
Podívejme se na první tři z jejich „devítky“ bodů, které popisují, jak takové zkušenosti docílit.
- nesnažte se dostihnout konkurenci, buďte tím, koho bude chtít dostihnout konkurence
– uvědomte si, jaká „věc“ by vaši firmu dostala před vaší přímou konkurenci
– na tom pracujte a každým svým krokem k tomu směřujte
– díky tomu se před vaši přímou konkurenci skutečně dostanete
- poznejte prostředí společností, které na poli zákaznické zkušenosti excelují
– jděte na jejich stránky a při jejich prohlížení se zaměřte na to, jak vás oslovují a jak na vás promlouvají jako na zákazníka
– založte si u nich účet a všímejte si toho, jak s vámi komunikují
- svoji zkušenost s lídry v zákaznické spokojenosti neustále obnovujte
– nechte si u nich účet a čas od času se podívejte, co nového ve vztahu k zákazníkovi udělali
– aby lídři zůstali lídry, musí neustále inovovat a být o kus dál
– díky tomu budete i vy
Nejnovější komentáře