7 tipů, jak si vybrat správného partnera pro telemarketing
Umět správně pečovat o své zákazníky je jedním z klíčových faktorů, který rozhoduje o úspěchu každé firmy. V dnešní době je klíčový i telemarketing, proto si dejte záležet na pečlivém výběru callcentra, kde umí operátoři profesionálně komunikovat.
Obsah:
- Nesázejte jen na giganty, ale zaměřte se na kvalitu
- Hledejte dostatečnou kapacitu se zárukou připojení
- Ověřte si kvalitu hardwaru
- Pevná linka stále není mimo hru
- Ujistěte se, zda callcentrum poroste současně s vámi
- Trvejte na přehledném a spolehlivém reportingu
- Callcentrum je o lidech, chtějte ty nejlepší
Pokud chcete vybrat toho nejlepšího partnera pro telemarketing, zaměřte se na následující parametry, které by každé profesionální callcentrum mělo mít.
1. Nesázejte jen na giganty, ale zaměřte se na kvalitu
Velikost callcentra není až tak klíčová. Hlavní roli hraje zkušenost telefonních operátorů, kteří procházejí neustálým školením a pravidelně se ve svém oboru zdokonalují. Musí mít za sebou dlouhou praxi a dobré reference od spokojených klientů. Chtějte profesionální mistry v telefonní komunikaci s jasnými výsledky.
2. Hledejte dostatečnou kapacitu se zárukou připojení
Callcentra musí mít k dispozici dostatečnou kapacitu i kvalitní připojení s garancí dostupnosti s rezervou pro separátní datový a hlasový provoz. Pro případ výpadků by měla mít tato callcentra možnost zálohu konektivity z různých bodů, možnost více připojení s jinou technologií, jako je optické připojení, FWA, DSL nebo LTE. Jen tak budete mít jistotu, že půjde spolupráce hladce.
3. Ověřte si kvalitu hardwaru
Partner, který pro vás callcentrum zajišťuje, by měl být dostatečně flexibilní se vám přizpůsobit. Ověřte si možnost volby kvalitního hardwaru bez omezení platformy a možnost variabilní operativní výměny hlasového hardwaru, kam spadají telefony, sluchátka nebo třeba PC. Hledejte partnera, který vám nabídne řešení pro OS Linux i Windows. Partnera, který umí nabídnout řešení vhodné právě pro vás.
4. Pevná linka stále není mimo hru
Neváhejte využít pevnou linku. Funkce mobilních telefonů jsou k dispozici pro uživatele i na pevné lince díky aplikacím pro Android a iOS. Pevná linka funguje v provozu na smart zařízeních v kombinaci s datovým tarifem i Wi-Fi. Notifikace e-mailem nepřijatého hovoru je dnes v kurzu. Možná je také integrace s CRM, MS Outlook, Office 365 i Google. Funkce SIP forking nabízí vícenásobné zvonění jedné linky na více zařízeních, což běžný mobilní telefon nenabízí.
5. Ujistěte se, zda callcentrum poroste současně s vámi
Váš nový partner, který pro vás bude zajišťovat telemarketing, musí být schopen růst společně s vámi, musí mít zkušenosti a kapacity flexibilně navyšovat podle vašich potřeb. Profesionální partner využívá vyspělé funkce ve formě kvalitní virtuální ústředny nebo funkce CallBack, díky které klienti neztrácejí svůj drahocenný čas zdlouhavým čekáním ve frontě. Telefonní operátoři všem klientům automaticky zavolají zpět. Profesionální partner pro telemarketing vždy najde řešení.
6. Trvejte na přehledném a spolehlivém reportingu
Chtějte vždy pravidelný, přehledný a spolehlivý reporting šitý přímo na míru vašim potřebám, a to ve formátu, který vám vyhovuje a se kterým budete moci snadno pracovat. Kdo neměří, ten svou firmu skutečně neřídí a nemůže dál růst. Využívejte potenciál callcentra naplno. Využívejte získané kontakty i do budoucna. Pracujte s nimi a neustále s pracovníky callcentra vylepšujte a posouvejte vzájemnou spolupráci.
7. Callcentrum je o lidech, chtějte ty nejlepší
Tím nejdůležitějším v každém callcentru jsou samozřejmě lidé, kteří v něm pracují. Pokud jsou spokojeni oni, budou spokojeni i vaši zákazníci. Profesionální telefonní operátoři, kteří s přehledem zvládají komunikaci po telefonu s jakýmkoliv typem klienta, jsou přirození a flexibilní v rámci každého hovoru, jsou obrovským přínosem pro vaši firmu. Porostete společně s nimi.
Pokud jim váš technický partner předá veškeré informace a bude s nimi pravidelně komunikovat, kvalitní callcentrum pro vás bude obrovským přínosem. Dbejte na to, ať je váš zaměstnanec kvalitně proškolí a dodá jim z technologického pohledu vše, co pro svou práci budou operátoři potřebovat.
Nejnovější komentáře